140 ایده طراحی دیوار به همراه تصاویر و توضیحات

دیوار با سنگ آنتیک
خانه اوستا » بلاگ تخصصی » فضای داخلی » 140 ایده طراحی دیوار به همراه تصاویر و توضیحات

طراحی دیوار یک هنر است و از آنجایی که هنر مزایای بسیاری دارد و از آنجایی که ایده های جدید همیشه در حال ظهور هستند، وقتی می خواهید تغییری به ظاهر اتاق خواب، سالن پذیرایی و یا اتاق نشیمن بدهید، همیشه می توانید از دیوارها شروع کنید.

بازسازی یک دیوار شیک را می توان به راحتی با بازی با بافت ها و رنگ های مورد علاقه خود به دست آورد. بنابراین امروز مجموعه ای عالی از ایده های جالب را به شما نشان می دهیم.


دکوراسیون طراحی دیوار

تزئین دیوارها به روشی مبتکرانه می‌تواند بهترین راه برای بیان سبک دکوراسیون در اتاق‌ها و فضا‌ها باشد، زیرا می‌توانید با استفاده از یک نقاشی، هنر انتزاعی یا صرفاً با استفاده از یک کاغذ دیواری چشم‌نواز، لهجه‌هایی را در آنها ایجاد کنید.

1. طراحی دیوار با چوب

چوب ماده ای است که نمی توان آن را در دکوراسیون از دست داد. می توان آن را با رنگ های گرم یا سرد ترکیب کرد و برای همه سبک های دکوراسیون مناسب است. بنابراین، چوب متحد خوبی است. شما فقط باید چوب مناسب را برای سبکی که بیشتر به شما می آید انتخاب کنید.


دیوار نشیمن با طراحی چوب


چوب در اتاق خواب


طراحی دیوار

دکوراسیون دیوار خانه


طراحی دیوار داخل منزل

تزیین دیوار با چوب

طراحی دیوار پذیرایی با چوب

جدیدترین طراحی دیوار پذیرایی

طراحی دیوار پذیرایی

طراحی روی دیوار

طرح دیوار

طرح روی دیوار

طراحی دیوار مدرن

دکور دیوار

اگر فضای داخلی بدون طرح دارید و معاصر نیستید، دیوار با روکش چوبی می تواند راه حلی برای دادن شخصیت و گرما به آن باشد. با این حال، اگر قبلاً کفپوش چوبی سخت، روکش چوبی، مبلمان یا تیرهایی در این مواد دارید، ممکن است نیازی به افزودن بیشتر نباشد.


تزیین دیوار پذیرایی با چوب

یکی از این امکانات استفاده از چوب خام یا بازیافتی است. مجموعه ای از چوب ها با ضخامت های مختلف، اندازه های مختلف، گونه های مختلف را می توان مانند یک پازل اعمال کرد. اثر واقعا چشمگیر است.


دکور دیوار خاص - طرح برای دیوار

طراحی با چوب روی دیوار

دیزاین و طراحی دیوار با چوب


چوبو طراحی دیوار‌ها


طراحی روی دیوار پذیرایی

طراحی چوب روی دیوار

دیوار را می توان به شکل پارکت یا با مربع ها یا مستطیل های کوچک با عمق های مختلف پوشاند.


دیزاین دیوار با چوب

طراحی دیوار منزل

پارکت برای طراحی دیوار

دیوارپوش چوبی در دهه های دیگر مانند دهه 80 و 90 بسیار مورد استفاده قرار گرفت و بدون شک روندی است که دوباره ظاهر شده است.


شلف دیواری چوبی

و البته بسیاری از امکانات دیگر با چوب وجود دارد که در تصاویر زیر خواهیم دید.


اکسسوری چوبی برای طراحی دیوار


طرح چوب قدیمی دیوار


دکور روی دیوار

نقشه چوبی برای طراحی دیوار


آبنوس - طراحی دیوار خانه

دیزاین دیوار

2. طراحی دیوار با پالت

شما همچنین می توانید چوب پالت را بازیافت کنید و یا یک پوشش یا یکی از ایده هایی که در اینجا به شما نشان می دهیم بسازید.


پالت -دکور دیوار پذیرایی

3 طراحی دیوار شیک


دیوار طراحی شده با چوب


عکس دیوار

تکه چوب طراحی شده روی دیوار

3. دیوارهای طراحی شده با سبدهای حصیری

فکر کردن به طراحی دکوراسیون دیوار اصلی و طبیعی، چیزی بهتر از توسل به حصیری نیست. مخصوصاً اگر قبلاً دکوراسیونی را که شامل مبلمان روستایی می‌شود کنار هم گذاشته‌اید، تزئین دیوار با سبدهای حصیری برای شما شگفت‌انگیز خواهد بود.


دایره دایره روی دیوار - طرح چوب روی دیوار

حصیر الیاف گیاهی است که از بوته ای از خانواده بید به دست می آید و پس از جمع آوری و تمیز کردن از آن برای بافتن استفاده می شود، به گونه ای که می توان اثاثیه، سبد و سایر اشیای مفید ایجاد کرد. کار آسانی نیست، اما حصیر بافی شغل میلیون ها نفر در دنیا بوده و جز خانواده مشاغل صنایع دستی است.


صنایع دستی برای طراحی دیوار

اگرچه امروزه استفاده از حصیر دیگر چندان متداول نیست، اما به دلیل فرسودگی مکان هایی که برای مدت طولانی از آن استفاده می شد و تنوع، این درست است که شمال ایران جایی است که از این ماده همیشه استقبال زیادی شده است. بار دیگر در دکوراسیون داخلی مطرح شده است. سبد بافی یکی از اصلی ترین فعالیت های مربوط به سبد حصیری است و به دنبال آن مبلمان خانه های تفریحی در حومه شهر و ساحلی (باغ و ویلا) می باشد.


سبد حصیری- دکوراسیون دیوار

سبد های حصیری مقاوم است و دارای تناژهای طبیعی فوق العاده ای است که به طرز شگفت انگیزی به دکوراسیون کمک می کند، در محوطه پاسیو و باغ قرار می گیرد. در این تزیین دیوار با سبد، از تناژها، اندازه ها و طرح های زیبایی استفاده شده است که جلوه ای متفاوت به اتاق می دهد، چرا که متوجه شده اید از سبد حصیری آنچنان که باید استفاده نشده است.

4. ایده هایی برای طراحی دیوارها با دایره

وقتی تصمیم به طراحی داخلی دارید، می توانید از دکوراسیون دیوارها شروع کنید. اگر خوب انتخاب شود، راهی جذاب برای افزودن شادی و اصالت به هر محیطی می شود.


طراحی دیوار اتاق

چند ایده عالی برای طراحی دیوارها با دایره به شما نشان می دهیم، روشی بسیار آسان برای ایجاد شادابی به محیط دکوراسیون اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق غذاخوری یا هر اتاقی در خانه.


طراحی دیوار اتاق خواب

این یک طراحی دیوار بسیار آسان و همه کاره است که لازم نیست آن را به دیوار محدود کنید، همانطور که در این تصاویر مشخص است می توانید از آن در سقف نیز استفاده کنید. می توان انواع رنگ های مطابق یا متضاد را انتخاب کرد.

همچنین بخوانید: سقف استاندارد


طراحی دیوار 2 -طراحی بوفه داخل دیوار

شما می توانید به دنبال یک نوار از دیوار یا کل دیوار بروید و می توانید هر چقدر که دوست دارید خلاق باشید. درست است که کاغذ دیواری در طرح های دایره ای متنوعی وجود دارد، اما بهترین راه برای دستیابی به چیزی شخصی سازی شده در این نوع دکوراسیون، رنگ آمیزی دیوار با این نقوش است.


طراحی دیوار اتاق کودک

از طرفی دیگر پیشنهادی که در دکوراسیون مدرن به قوت خود پیش می رود، اجرای دایره های متحدالمرکز با رنگ های مختلف بر روی دیوار است تا طرحی به دلخواه شما خلق شود.


دیوار پذیرایی شیک

دایره های کوچک و دایره های بزرگ را با هم مخلوط کرده تا حس شادی به اتاق خواب کودکان بدهد، می توانید همانطور که در این پیشنهادات می بینید، روی زمینه سفید امتحان کنید یا از رنگ آن نهایت استفاده را ببرید.


نقاشی اشیا خانه

و بهترین بخش این است که علاوه بر ظاهر خوب، هزینه زیادی ندارد زیرا آسان است و به مقادیر زیادی رنگ نیاز ندارد. و فقط با این ایده می توانید کل دکوراسیون خانه را فقط با دیوارها تجدید کنید.

5. طراحی دیوار با عکس

همه ما عاشق عکس‌ها هستیم، مخصوصاً وقتی عکس‌های زیادی جمع کرده‌ایم که ما را به زمان‌های شاد، به مناسبت‌های خاصی که همیشه دوست داریم به خاطر بسپاریم، می‌برد.


طراحی دیوار نشیمن

وقتی می‌خواهیم ببینیم بچه‌ها چگونه بزرگ شده‌اند، چگونه در طول زمان تغییر کرده‌ایم و چگونه زندگی کرده‌ایم، لازم نیست آن را به لذت بردن گهگاهی از آن واگذار کنیم، زیرا می‌توان آن تصاویر دوست‌داشتنی را به دکوراسیون دیوار اتاق نشیمن اضافه کرد.


استند عکس روی دیوار - دکوراتیو دیوار

بسیاری از عکس‌های فوری زیبا از خانواده، دوستان، مکان‌هایی که دوست داریم، از چیزهای بسیار زیادی که می‌توانیم به یک کلاژ عکاسی زیبا تبدیل کنیم که برای طراحی دیوار با اصالت و سبک مفید است.


تابلو خانوادگی و طراحی دیوار

ما فقط باید عکس هایی را انتخاب کنیم که بیشتر دوست داریم و از این نظر تصمیم داریم آنها را بزرگ کنیم یا از آنها در اندازه های مختلف استفاده کنیم و آنها را روی یک پایه چوبی قرار دهیم.


طرح های روی دیوار

می‌توانیم پایه را با یک لیوان بپوشانیم یا می‌توانیم عکس‌ها را با یک لایه عایق رطوبتی یا لاک کاردستی خشک کنیم. در فروشگاه های تخصصی دکوراسیون، آنها شما را از طریق محصولی که برای حفظ عکس های زیبای خود نیاز دارید راهنمایی می کنند و دیوار را با یک کلاژ عکاسی مانند آنچه در تصویر دیدنی می بینید طراحی می کنند!


تابلو روی دیوار

6. دکوراسیون با طراحی پانل های تزئینی دیواری

با فکر طراحی اتاق نشیمن یا هر اتاق دیگری در خانه، لازم نیست به نقاشی هایی بسنده کنید که در حال حاضر بیش از حد روزمره هستند، اما می توانید از مد پانل های تزئینی استفاده کنید.


قایق بادبانی روی دیوار - طرح دیوار پذیرایی

پانل های بسیار متنوعی وجود دارد. به عنوان مثال، در زیر گزینه جذابی را می بینیم که تصاویری از طبیعت مانند غروب های دیدنی، گیاهان رنگارنگ، انواع تصاویر دوست داشتنی را بازتولید می کند که به خودی خود هر دیواری را که در آن قرار می گیرند، زیبا می کند.


طراحی برج ایفل روی دیوار - دکوراسیون دیوار پذیرایی

تابلو پازلی روی دیوار - تزیین دیوار منزل

بهترین چیز این است که با استفاده از پنل های دکوراتیو خود را از صرف هزینه های هنگفت در دکوراسیون نجات می دهید و فقط با بازسازی دیوار و دادن حس اصلی و رنگارنگ تصویری دیدنی مانند آنچه در این پنل هایی که به شما نشان می دهیم می بینید. یک اتاق نشیمن بسیار جذاب خواهد داشت.

همچنین بخوانید:  طراحی تی وی وال یا دیوار پشت تلویزیون

 


تی وی وال -

پانل ها به راحتی نصب می شوند، برای سلیقه های مختلف متنوع هستند و از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند. در زیر نوع دیگری از پانل ها را به شما نشان می دهیم که به لطف طراحی های سه بعدی خود بافت زیادی می دهند.


دکوراسیون چوبی دیوار نشیمن

7. طراحی دیوار با نقشه

رونق کاغذ دیواری چندین سال پیش آغاز شد و با ترویج ظاهر طرح های مختلف، بازارهای جدید، ایده های جدید، سلیقه ها و تمایل افرادی را که می خواستند نوآوری کنند و احساس متفاوتی داشته باشند، هدف قرار داد. خوب، اگر همان چیزی را می‌خواهید، اما در عین حال موفق می‌شوید چیزی مثبت را به کسانی که آن را می‌بینند منتقل کنید، ممکن است بخواهید برخی از ایده‌های دیوار نقشه را به عنوان شکلی از دکوراسیون ببینید.


دیوار با نقشه در اتاق - طراحی با چوب

ثابت شده است که آن دسته از کودکانی که با این نوع کاغذ دیواری در ارتباط بوده اند، با دیدن هر روزه آنها در خانه به چنان ارتباطی با آنها دست یافته اند که شهرها، کشورها، رودخانه ها، کوه ها و ده ها چیز را یاد گرفته اند. برای رشد عقل و دانش عمومی دیوار خود را با نقشه طراحی کنید.


طراحی با چوب و نقشه

می توان آن را روی میز آشپزخانه قرار داد، می تواند در اتاق خواب، حمام، آشپزخانه یا حتی در اتاق نشیمن باشد، زیرا نقشه های بی شماری وجود دارد که برخی از آنها تزئینی تر از بقیه هستند، همانطور که ممکن است در مورد نقشه های ناوبری و نقشه های باستانی.


طراحی صنعتی دیوار

شما همچنین می توانید به طراحی دکوراسیون دیواری عالی برای اتاق خواب کودکان متوسل شوید، مانند استفاده از نقشه جهان در زیباترین رنگ های آن برای ایجاد یک دیوار اصلی. خوب به نظر می رسد، رنگارنگ است، دستیابی به آن آسان است و دختر یا پسر با لذت بیشتری جغرافیا را یاد خواهند گرفت. آیا این یک راه عالی برای افزودن چیزهای آموزشی به دیوار نیست؟


نقشه برای طراحی دیوار اتاق کودک

علاوه بر این، این نوع کاغذ دیواری با مضامین دریایی و تمام تزئینات مرتبط با آن، مانند قایق های مینیاتوری، صندوق های چوبی، پاروها، توری ها، نقاشی هایی با گره قایق بادبانی، اشیاء طبیعی از دریا و غیره بی نهایت چیزهای دیگر کاملاً تکمیل می شود. ، که فضای معمولی را از عاشقان به سفر کامل میکند.


نقشه کره زمین روی دیوار


دیوار نقش دار

8. دیوارها را با قطعات جدا شده طراحی کنید

برای کسانی که دائماً در دکوراسیون خانه خود در حال تغییر هستند و از داشتن سبک متفاوت نسبت به خانه های کلاسیک لذت می برند. یک پیشنهاد اصلی و قادر است دیوارهای شما را با سلیقه و خلاقیت پر کند. این پیشنهاد شامل طراحی دیوار ها با هنر برچیدن قطعات است.

همچنین ببینید: ایده های جالب برای دستیابی به دکوراسیون کلاسیک معاصر


طراحی دیوار  با چوب و ساعت

این پیشنهاد برای قطعات قدیمی ایده‌آل است، زیرا این ایده به ما امکان می‌دهد علاوه بر بازیافت، از طراحی جالبی که عموماً مشخصه قطعات و ماشین‌های گذشته است نیز بهره ببریم.


تلفن و ایده دیوار پذیرایی

اگرچه شایان ذکر است که این کار برای تنبل ها نیست، زیرا اگر می خواهید به دکوراسیونی مانند آنچه در عکس ها نشان داده شده است، نیاز به پشتکار و حوصله زیادی دارد. اما حقیقت این است که نتیجه کار ارزش کار را دارد، زیرا آنها به دیواری پر از شخصیت و سبک خاص دست خواهند یافت.


رادیو  و ایده طراحی دیوار

برای ادامه جداسازی قطعات، می توانید قطعات و ماشین های قدیمی مانند ساعت، تلفن، ماشین تحریر، رادیو و حتی ابزارهایی را انتخاب کنید که خیلی سنگین نیستند (زیرا نباید فراموش کنیم که همه چیز باید در برابر آویزان شدن به دیوار مقاومت کند).


ایده طراحی دیوار اتاق

عکس دیوار زیبا

ایده دیوار

9. طراحی دیوار با کاشی و موزاییک

بسیاری از مواقع وقتی در دکوراسیون منزل از صفر شروع می کنیم، به دنبال راهی خلاقانه برای جان بخشیدن به دیوارهای خود می گردیم، در حالی که از پرتره های کلاسیک یا آثار هنری که دیوارهای اکثر ما را زینت می دهند خسته شده ایم.


تکه های موزاییک و طراحی دیوار

اما جایگزینی که ما دوست داریم همیشه به ذهنمان نمی رسد. به همین دلیل است که امروز می‌خواهیم از طریق چند عکس، یک پیشنهاد طراحی دکوراسیون دیوار را به شما ارائه دهیم که به لهجه دیوارها تبدیل می‌شود و روی کاشی و موزاییک‌هایی با رنگ‌های مختلف شرط می‌بندد.


ستون دیزاین شده با کاشی

همانطور که خواهید دید، پیشنهاد شامل ساخت پرتره یا هر فیگور به صورت انتزاعی با موزاییک های رنگی کوچک است. ایده آل برای جان بخشیدن به دیوار به روشی خلاقانه و بدون نیاز به آویزان کردن لوازم جانبی دکوری مختلف برای برجسته کردن آن است. اگر طرح بزرگی ساخته شود، هیچ چیز دیگری روی دیوار مذکور لازم نخواهد بود.


دیوار با طراحی خاص و شیک

تنها اشکال پیشنهاد این است که اغلب نه تنها برای خرید موزاییک، بلکه برای استخدام یک هنرمند برای انجام آن نیاز به پول دارد، زیرا همانطور که خواهید دید انجام آن چندان آسان نیست. اگرچه کسانی که می‌خواهند از این ناراحتی بگذرند، می‌توانند کاملاً طراحی نامنظم را به دلخواه خود انتخاب کنند تا انجام آن برای شما راحت‌تر باشد.


طراحی با سنگ روی دیوار

10. دیوارهای طراحی شده با چینی

مثال واضحی که لهجه مهمی به دیوارهای شما می دهد، ادغام زیور آلات چینی و سرامیکی است که به صورت استراتژیک روی دیوار چیده شده اند که می تواند مطابق با سبک خانه شما مدرن یا آنتیک باشد.


سرامیک دیواری


دیوار پازلی -تزیینات منزل دیوار

چینی روی دیوار - تزیین دیوار پذیرایی

11. دیوارهای طراحی شده با تصاویر طبیعت

و برای کسانی که می‌خواهند ظاهری ساده‌تر داشته باشند، ترکیب آن با طراحی زیبای مناظر یا طبیعت می‌تواند ساده‌ترین راه برای بازسازی فضایی با سبک باشد و به دیوارهای شما لهجه‌ای که به دنبالش بودید بدهد.


گل و گیاه و طراخی دیوار خانه

تابلو دیواری دریا و طبیعت - دکور داخل دیوار

12. طراحی دیوار با هنر پاپ

اگر به دنبال راهی برای اضافه کردن رنگ به دکوراسیون مدرن و مینیمال هستید، بهترین گزینه استفاده از سبک پاپ برای تزیین دیوارها است. شما باید عاشق این روند و دوران دهه 70 میلادی باشید، در غیر این صورت می تواند در خانه شما تا حدودی آزاردهنده شود، زیرا هنری است که خودنمایی می کند و توجه زیادی را به خود جلب می کند.


طراحی دیوار با هنر پاپ

ایده سبک پاپ این است که از تصاویر محبوب به تنهایی استفاده کند و آنها را از زمینه خود جدا کند، مانند تبلیغات، کمیک یا بهترین نمونه از همه: مرلین مونرو. استفاده از رنگ های روشن و قوی خودنمایی می کند.


طرح جدید دیوار

بدون شک استفاده از پوسترها و کلاژها ساده ترین راه برای آوردن هنر پاپ به دیوارهای خانه شماست، آنها به تنهایی به اتاق زرق و برق می بخشند. همچنین می توانید بدون تلاش زیاد به طراحی شیک و بدیع برسید. برای ایده دادن به شما، در اینجا دکوراسیون سبک پاپ را به شما نشان می دهیم.


عکس دیوار طراحی شده

13. دیوارها را با پروانه طراحی کنید

پروانه ها روز به روز محبوبیت بیشتری در دکوراسیون پیدا می کنند. آنها با اکثر سبک های دکوراسیون، از مدرن گرفته تا قدیمی، مطابقت دارند. علاوه بر این، آنها برای افزودن شادی و عشق مناسب هستند، که آنها را برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب عالی می کند.


طراحی دیوار با پروانه

پروانه ها در دکوراسیون را می توان در انواع اکسسوری ها، اعم از پرده، ملحفه و پرده های نور پیدا کرد. با این حال، دیوارها معمولاً نمایان‌ترین قسمت اتاق‌ها هستند و زمانی که به دنبال اضافه کردن شخصیتی هستیم بهترین گزینه است.


140 ایده طراحی دیوار

طراحی با پروانه می تواند تغییر بسیار محسوسی در یک اتاق ایجاد کند و می توانید آن را با استفاده از یک پروانه بزرگ یا چند پروانه کوچک در اندازه های مختلف انجام دهید. در مورد رنگ ها هم همینطور، شما می توانید رنگ های مختلف و طرح های پروانه ای را با هم ترکیب کنید، فقط باید به تخیل خود اجازه دهید.


پروانه و طراحی دیوار

14. طراحی دیوارهای راه راه

دیوار راه راه به طور کامل سبک دکوراسیون و حال و هوای یک اتاق را تغییر می دهد. این یک تکنیک نقاشی دیواری است که روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند.


نقش نگار دیوار و طراحی دیوار راه راه

نه تنها به یک اتاق سبک می بخشد، بلکه می تواند شکل اتاق را کاملاً تغییر دهد و به ایجاد توهم فضای بیشتر یا برعکس، کاهش آن کمک کند. ما باید به دقت تجزیه و تحلیل کنیم که از کدام نوارها استفاده کنیم، در کدام جهت و رنگ هایی که می گیرند.


دیوار رنگارنگ

رنگ هایی که می توانید انتخاب کنید بسیار زیاد است. سعی کنید ترکیبی ایجاد کنید که هماهنگی مورد نظر شما را در اتاق حفظ کند. یک راه بسیار مطمئن برای رسیدن به یک طراحی راه راه خوب، انتخاب رنگ و رنگ آمیزی راه راه ها در سایه های مختلف برای دیوار است.


میزو آینه و طراحی دیوار

اگر از طرف دیگر به دنبال تضاد رنگ ها هستید، باید مراقب باشید که اغراق نکنید. رنگ‌های تیره اتاق را کوچک‌تر می‌کنند در حالی که رنگ‌های روشن اتاق را بزرگ‌تر می‌کنند.


ایده برای دیوار پذیرایی

راه راه های عمودی ایمن ترین هستند و در صورت استفاده صحیح می توانند سقف را بلندتر نشان دهند. راه راه های افقی اغلب اتاق را بزرگتر نشان می دهند.


مواد  تزئینی دیوار

راه راه های مورب برای استفاده به عنوان یک استراتژی خوب است و توجه به یک منطقه خاص از اتاق را برجسته می کند.


دیواره با طرح راه راه

نحوه ساخت دیوار راه راه با طراحی کاغذ تماسی

طراحی دیوار با کاغذ تماسی یکی از واضح ترین روندهای امروزی از نظر دکوراسیون است، زیرا یکی از ساده ترین و کاربردی ترین تکنیک ها است. پیشنهادی زیبا با سبکی بسیار ساده و زیبا به شما نشان می دهیم برای آنچه که به دنبال یک خانه کلاسیک و شیک هستید.


عکس دیوار اتاق

مواد

  • 1 رول کاغذ تماسی
  • قانون طراحی
  • نوار اندازه گیری
  • قیچی
  • مداد
  • قلمو نقاشی

مراحلی که باید دنبال کرد


آموزش طراحی دیوار

  1. همانطور که در تصویر زیر می بینیم به کمک مربع یک نوار زیگزاگ بکشید.


طرح عکس دیوار اتاق

2. برای اعمال طرح روی دیوار باید هر بار یک مثلث اجرا شود. این بخشی است که باید کمی صبر داشته باشید، زیرا ممکن است کمی خسته کننده شود.


طراحی زیگزاگ دیوار

15. دیوارهای طراحی شده با سیلوئت ها

این یک روند تزئینی است که در نیمه اول قرن نوزدهم در ایالات متحده بسیار محبوب بود و در قرن بیست و یکم بازگشت. روندی زیبا و مرموز است. در اینجا نمونه هایی از دیوارهای واقعی تزئین شده با سیلوئت ها را به شما نشان می دهیم.


تابلو خاص برای طراحی دیوار


طرح فشن دیوار


طراحی و نقش و نگار

16. ایده هایی برای طراحی دیوار با آینه

آینه های تزئینی یکی از سبک های کلاسیک برای طراحی دکوراسیون دیوارها هستند.


طراحی دیوار با آینه

17. با تصاویر طراحی کنید

و وقتی ایده‌های معمولی را گفتیم، خوب در اینجا شما یک ایده دیگر دارید، آویزان کردن تصاویر همیشه چیزی است که اکثرا همه استفاده میکنند، اما اکنون می‌خواهید از یک چیدمان بسیار بدیع استفاده کنید.


نصب تابلو روی دیوار

روش بسیار تزیینی دیگری که در طراحی دیوار جایگاه زیادی پیدا کرده است، ادغام چندین نقاشی با هنرهای انتزاعی مختلف در سیاه و سفید است که به گونه ای ترکیب شده اند که زیبایی شناسی بدیع و بسیار چشمگیر را بازسازی می کند.


آینه دکوراتیو دیواری

اگر پس‌زمینه دیوارتان رنگی روشن و زنده باشد، ایده‌آل‌تر هستند، زیرا می‌توانند از کنتراست به‌دست‌آمده بهره ببرند.


چیدمان تابلو روی دیوار


تابلو پشت میز تلویزیون

18. با پارچه های رنگ شده یا ملیله

اگر خلاقیت خاصی دارید و روی پارچه نقاشی شده می بافید یا تصاویر زیبایی خلق می کنید، اجازه دهید همه هنر شما را تحسین کنند و یکی از بوم هایتان را به عنوان تزئین دیوار قرار دهند. اگر از آنهایی نیستید که این کیفیت را دارید، پس از کمی پارچه چاپی بهره ببرید، گزینه های زیبایی پیدا خواهید کرد. اتاق فوق العاده به نظر خواهد رسید.


ملیله بر روی دیوار


پرده میلیبه


پارچه طراحی شده روی دیوار

19. دیوارها را با حروف دیزاین کنید

سال هاست که بسیاری از دوستداران دکوراسیون در استفاده از حروف در منزل به عنوان نوعی دکوراسیون ضعف دارند. خوب، امروز لحظه ای را به آنها اختصاص می دهیم تا ایده ها و گزینه های مختلف را به آنها نشان دهیم، حروف اول یا علائم خود را در محیط خانه معرفی کنیم.


قفسه E و طراحی دیوار با حروف انگلیسی
نیمکت با حرف زد و طراحی دیوار

علاوه بر این، این حرف مستقیماً کاربردهایی را که می‌توانیم به آن بدهیم تعریف می‌کند، زیرا یک “E” که می‌تواند به عنوان قفسه استفاده شود، با یک “O” که ممکن است به عنوان یک آینه، یک قاب عکس باشد، یکسان نیست. ، یا فقط بهتر است آن را آویزان کنید.

حرف o  و تزئین دیوار

بسیاری آنها را بدون هیچ معنی یا نسبتی با نامشان دار می زنند. دیگران به شدت هر حرف را به دلیل خاصی انتخاب می کنند. حتی اگر خوش‌شانس بودید، می‌توانید نشانه‌های نئونی جالبی مانند آنهایی که در بارها استفاده می‌شوند و بسیار محبوب هستند، به دست آورید.


حروف نئون و طراحی دیوار

طرح های دیوار

البته رنگی که حرف دارد مبنایی برای تعریف رنگ هایی خواهد بود که در فضایی که قرار می گیرد استفاده خواهد کرد.

دکوراسیون دیوار

در این مقاله از فروشگاه بزرگ کالا و دکوراسیون ساختمانی AE، سعی شد 140 تصاویر و توضیحاتی صرفا جهت ایده پردازی برای تزئین و طراحی دیوار به شما ارائه گردد.

شاید خواندن مطالب زیر را دوست داشته باشید:

رنگ دیوار اتاق نشیمن

دکوراسیون آشپزخانه و اتاق نشیمن

5/5 (3 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 دیدگاه دربارهٔ «140 ایده طراحی دیوار به همراه تصاویر و توضیحات»